16 Ekim 2018 Salı

Kimin Nesi Bu Adam? : Terius Behind Me






  Selam!

Yanılmıyorsam Eylül’ün başlarında, tam da “bıraktım artık ben bu Kore olaylarını, kariyerime vereceğim kendimi (?)” dediğim anlarda dizinin haberini almıştım. Yine izler miyim izlemez miyim ikileminden sonra – bal gibi izleyeceksin işte ne bu haller? - geçen hafta dayanamayıp diziye başladım. Diziye başlamamda asıl etkili olan unsur ise sosyal medyada paylaşılan fotoğraflardı. Adeta aranılan kan bu diziymiş gibi çok uzun zamandır suskun olan twitter anasayfam bile bu fotoğraflarla dolunca diziye başlamaktan başka çarem kalmadı. Bir de koskoca 2 sene olmuş So Ji Sub görmeyeli, gönül özledim diye haykırıyor.



Hal böyle olunca dizinin konusuna girmeden hayat kurtaracak küçük bir öneri vermek istiyorum. Diziye başlamadan önce 3 kere derin nefes alıyoruz (burundan al ağızdan ver bla bla) Nefes olayını hallettikten sonra 3 kere de “ So Ji Sub’a düşmeyeceğim. So Ji Sub’a düşmeyeceğim. So Ji Sub’a düşmeyeceğim” diyoruz. Durumu yeterince anlatabildiğimi düşünüyorum ve ben lafı daha fazla uzatmadan haydi gelin karakterleri tanıyalım.



Kim Bon; dizide kod adı Terius olan eski bir ajandır. Ajan deyince vurdulu kırdılı içinde bolca silah ve kan barındıran fotoğraflar bekliyorsunuz değil mi? Size daha tehlikeli bir şey söyleyeyim o halde; dizi boyunca etrafında iki afacan olan ve onlara babalık eden bir adet So Ji Sub. El mahkum o kalpler bi eriyecek arkadaşlar.



Go Ae Rin; Kim Bon’un karşı komşusudur ve kocası bir komploya kurban gitmiştir. Jung In Sun hakkında çok bir bilgim ve yorumum da yoktu haliyle ama hakkını yiyemem manyak ev kadınını güzel oynuyor. Ayrıca küçük bir not; rol için ilk teklif Yoo In Na’ya gitmiş fakat In Na kabul etmeyince rolü Jung In Sun kapmış.
 (ahh bee!)



Jin Yong Tae; Dizinin kötü karakteri,cinayetin arkasındaki adamdır. Kötüden de kötüdür. Hep bir komplo, hep bir entrika peşinde. Aynı zamanda eski bir dolandırıcıdır. Bütün pisliklerin babası anlayacağınız.



Yoo Ji Yeon; NIS ajanıdır. Karakteri Im Se Mi canlandırmaktadır. Kendisi Kore camiasındaki en sevdiğim kadın oyunculardandır. Şu tatlılığa bakar mısınız? Bir de alttan alttan Kim Bon’a aşıktır. Ah be kızım kim değil ki?

Bu kadar komplo ve cinayet unsuru bir arada olunca dizi de adeta bir aksiyon filmiymiş gibi başlıyor. Siz tam “Hay Allah yanlış açtım herhalde deyip olayı anlamaya çalışırken, iki afacan diziye dahil oluyor ve dizimiz tam bir komedi dizisine evriliyor.


Dizinin konusuna gelecek olursak, eski bir NIS ajanı olan Kim Bon (So Ji Sub) gözlerden uzak bir apartman dairesinde yaşıyordur. Çok fazla dışarıya çıkmadığı ve kimseyle konuşmadığı için herkes tarafından gizemli olmasıyla biliniyor. Bir gün yan komşusu Go Ae-Rin’in ( Jung In Sun) kocası ölür. Geride 2 çocuğuyla kalan genç kadın kocasının bir komploya kurban gittiğinden emindir ve tek amacı katilleri bulmaktır. Tabi ilerleyen bölümlerde Kim Bon da kendini olayların içinde bulur.

Bazı bölümleri Polonya’da çekilen dizi 32 bölüm olacak şekilde belirtilmişti ama her bölümü yarım saat olduğu için nasıl bittiğini anlamıyorsunuz bile. Yarım saatlik bölümler halinde Çarşamba ve Perşembe günleri yayınlanmakta. Kaçırmayın demek yerine aşağıya birkaç fotoğraf bırakıyorum, kararı siz verinJ 





 Açıkçası dizi Oh My Venus ya da Master's Sun tadı vermedi bana ama kabul edelim, ahjuşşiyi fazlasıyla özlemiştik.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder